Zumba

Nu har jag varit på mitt första zumba-pass. Och nej, jag är inte liksom alla andra såld på det än men jag antar att jag måste prova det igen under andra förhållanden.

Idag va det premiär på mitt gym vilket innebar en proppfull sal och en tjej som va precis överallt där hon inte skulle vara. Har du någonsin varit på ett pass så förstår du. Hon hade inte taktkänsla, kastade runt med armarna åt alla håll och kanter och tänkte inte på att det va trångt. Gick stora steg istället för små steg i sidled och förflyttade sig ungefär tre personer bortåt och flög runt så där heeeela passet. Irriterande? Ja. Hon va dock lika nöjd för det och tur va väl det med tanke på att folk skrattade åt henne stackarn.

Hur som helst. Jag ska prova igen men jag är skeptisk haha. Bra ledare och bra musik va det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0