Ung och bortskämd

Efter allt snack om programmet va jag helt enkelt tvungen att kika på det. Efteråt vet jag inte vad jag ska säga. Jag tyckte det va pinsamt att se de som är lika gamla som mig (några av dem), som inte har växt upp. Men, om jag tyckte att ungdomarna va pinsamma så vet jag inte vad jag ska säga om föräldrarna. De är ju definitivt snäppet värre. Det är ju tack vare deras överdrivna "snällhet" som ungdomarna är så där. Ärligt talat hoppas jag att jag blir en bättre förälder än så för det där va pinsamt att se. Jag kommer aldrig (nej, jag vet att man aldrig ska säga aldrig MEN) åka hem till mina barn och städa, laga mat och tvätta. Never, never, never!

Jag blev nog mer förbannad av programmet än tyckte det va underhållande. Förvånad kanske man ska kalla det..!? Har du inte sett programmet så gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0