Tv-spel

Jag undrar vad som hände. Jag som alltid har varit världssämst på tv-spel och tyckt att det är pisstråkigt har plötsligt börjat hänga framför tv-spelet på kvällarna. Eftersom jag dessutom verkar tycka att det är lite roligt har jag börjat oroa mig för min egen hälsa haha. Nejdå, men det är ju inte så att jag på något sätt är duktig, jag är rätt kass om jag ska vara riktigt ärlig och sur blir jag vill jag lova men av någon konstig anledning sätter jag mig ju med dosan i handen gång på gång. Jag måste vara sjuk!

Med andra ord har vi blivit lite nördiga på golf här hemma. Som substitut till golfbanan hänger vi framför tvn så länge. Så nu vet ni vart ni har oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0