Idioti

Jag hade redan iförväg bestämt mig för att träna idag. Eftersom regnet öste ner så bestämde jag mig för ett pass, cross over. Tyvärr är passet väldigt sent, slutar 20.30, och ju längre kvällen led desto mindre sugen blev jag på att träna men jag pallrade mig iväg efter mycket om och men. Korkat eller bra, jag har inte riktigt bestämt mig än. Jobbigt? Defintivt.

Normalt sett är tjejer överrepresenterade på passen men i det här fallet va det det andra könet. Lite kul. Sen är det ju ingen koordination utan bara styrka med lite pulshöjande intervallträning emellanåt. Även om man kör i sitt eget tempo blir man ju peppad av alla andra och kör lite mer än man kanske orkar vilket resulterade i ett illamående. Jag tolkar det hursom som att jag tog ut mig ordentligt iaf och att passet definitivt gav något.

Hoppas min ihållande trötthet ger med sig snart. Beror det på hösten eller är det något annat mån tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0