Fantastiska idé

Igår kväll hade jag en fantastisk idé. Ställde klockan på 6 och trodde på riktigt att jag skulle pallra mig upp då för att träna. Imorse när klockan väl ringde va min kära sambo inte motiverad som han så fint uttryckte det. Av någon konstig anledning kunde jag inte ta mig ur sängen själv och gå och träna trots att jag var pigg, hur nu det gick till. Hur som helst när jag väl gick upp och tog mig till jobbet var jag så förbannad på mig själv för att jag inte hade tränat.

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag dock bestämt mig för att faktiskt ta mig iväg till gymmet så nu har jag äntligen kommit igång med träningen efter min förkylning förra veckan. Underbart! Nu återstår bara att se hur det går med min planerade morgonträning imorn... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0