Söndagsträning

Igår ägnade jag dagen åt julklappsshopping och att umgås med Jossis. Vi hade en mysig dag i sthlm och hann faktiskt med att bocka av ett antal julklappar. Underbart! :) Vi hade ju såklart även grynet med som hjälpte till som smakråd i olika frågor. Väldigt smidigt måste jag påstå hehe :)

Idag började vi dagen med lite träning. Ungefär en timme styrka för min del. Mina armar ska orka ta i 3 mil i slutet av februari och jag jobbar på det vill jag lova. Är lite sugen på att plocka med mig skidorna och promenera bort till skidspåren i en park en bit bort men är tveksam till att det blir idag..

Är även lite sugen på att gå ut och ta lite kort. Får se om jag kan få med mig lite sällskap också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0