Paketinslagning

Igår kväll hade jag lite julmys. Paketinslagning till Uppesittarkväll med Ekwall och Lundh. Lite småroligt va programmet och paketen blev inslagna. Någonstans mitt i allt det här insåg jag att jag ska ta mig hem ensam, med tåg hur nu det ska gå till, med alla dessa julklappar. Gaaaah! Nästa år blir det presentkort till alla :)

Ikväll har jag faktiskt tagit mig iväg till gymmet för lite styrketräning. Och, mitt otroligt dåliga och deppiga humör är som bortblåst. Underbart! :)

Imorn kväll blir det julaftonsmys här hemma lite i förväg eftersom jag inte kommer att vara med min älskling i jul.. Vi va och handlade idag så imorn blir det gröt, skinkmacka, saffransbullar, pepparkakor, glögg, skumtomtar och julmust. Nyttigt värre! Kanske måste försöka hinna med lite träning imorn också!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0