Mål!?

Nu är jag liiiiite irriterad. Den här säsongen har varit lite av ett misslyckande för allt vad målkameror och måldomare heter, och ikväll var inget undantag! Södertälje möter Djurgården och självklart döms ett mål bort för SSK, ett mål där pucken gick genom målet och ut genom nätet. Hur kan man missa det med målkameror!? Det är för mig en gåta. Där försvann minst ett viktigt poäng.. Jag menar inte att det är just denna händelse som gör mig irriterad. Det är att det vid ett flertal tillfällen den här säsongen har skett ett antal felaktiga beslut ifråga om mål eller inte mål, trots målkameror och måldomare. Vad spelar det då för roll om man har en målkamera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0