Julhelg och träning

Har varit borta härifrån ett tag. Jul och annat pyssel, däremot har jag inte varit borta från träningen helt. I fredags, julafton, sprang jag 4,5 km på morgonen för att på eftermiddagen ta en timmes promenad. På juldagen blev jag även medbjuden på en promenad med min syster och hennes sambo, det som inte riktigt framgick va att de första 2 km va att pulsa i typ 68 cm snö.. Riktigt jobbigt för låren vill jag lova! Totalt blev det en promenad på ca 75 min. Tog mig även till gymmet igår kväll vilket resulterade i ca en timmes styrka. Så efter min julhelg ligger jag på plusminusnoll trots allt julgodis :)

Hade förövrigt en trevlig julhelg men va väldigt trevligt att träffa älsklingen på söndagkvällen igen. Nu har jag även hunnit med att jobba två dagar och snart är det dags för lite ledigt igen. Lycka! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0