Julfeeling

Igår blev det julklappsshopping på stan, dock inte för min del då jag redan är så gott som klar. Efter julklappsshoppingen på stan gjorde jag lite julgodis, chokladtryffel i två varianter, och idag har vi (läs jag) skrivit julkort och postat. Den roligaste delen i julkortshistorien är att vi har skickat två julkort till folk vi aldrig ens har träffat hehe.

Nu har jag precis druckit glögg och ätit lussebullar och det fjärde ljuset är tänt. Mys! Julen närmar sig med stormsteg. Vad hände, va det inte nyss första advent!?

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, var det inte nyss sommar? :)



hoppas du har det bra vännen! jag själv har knappt tid att duscha men snart är det över... :)



kommer du hem nåt till jul? är du i öret nåt i mellandagarna?



kramar

2010-12-19 @ 20:37:49
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0