Igår, idag, imorgon

Igår efter jobbet fikade jag min fina vän. Måste passa på medan hon fortfarande är kvar i stan. Hur som helst så gick vi till Bara Vara som brukar vara mysigt. Mysigt va det, helt klart. Dock hände många roliga incidenter innan vi kom till själva fikan. Först visste hon inte hur hon skulle göra Js sallad, sen brännde hon min macka och frågade om jag ville ha en ny, vilket jag ville. Då grillade hon bara ett nytt lock, sen när jag kom upp och skulle fika va ju underdelen också bränd. Gaaah, stackars tjej hehe.

Idag kom jag äntligen iväg för att träna. Blev aldrig något igår efter fikan eftersom klockan han bli för mycket.. 1 timme gym blev det iaf idag. Kände mig lite halv trött innan, men väääldigt pigg och fräsch efteråt. Att man inte alltid tar sig iväg och tränar!?

Imorn är det äääääntligen fredag! :) Ska hinna med många grejer imorn, tandläkare, "surprise" och kundbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0