Fredagsmys

Idag hade jag planerat min tid efter jobbet. Jag skulle handla lite mat på vägen hem från jobbet, åka till gymmet och träna för att sedan sjunka ner i soffan lagom till Idol. Mina planer sprack innan jag ens hade kommit nära dem.. Jag började med att vara en snäll vän/kollega och skjutsade honom, kom tillbaka till kontoret och blev kvar där en stund för "fredagsmys" med några kollegor innan jag väl tog mig hemåt för lite mat.

Om det blev någon träning? Nej, gymmet stänger ju 19.00 på fredagar (väldigt irriterande!) så någon tid till det fanns inte. Istället blir det att mysa i soffan med tända ljus framför Idol.

Helgen är mer än välkommen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0