Dagens träning

Tog tag i den där konditionsträningen idag igen. 1 mil på löparbandet (0,5 i lutning). Tråkigt till tusen och jobbigt som satan, fick lov att gå två gånger, dock blev tiden ändå 57.35 så lite nöjd är jag allt. Nu måste jag bara komma igång på riktigt, inte bara köra styrka.

En sak som jag måste börja jobba på är att lära mig dricka när jag tränar kondition. När jag dricker vatten får jag någon sorts magknip och kan knappt stå upp, gäller även direkt efteråt. När jag åkte Tjejvasan och sprang Göteborgsvarvet i år drack jag sportdryck utan problem. Borde det inte vara tvärtom, att vatten fungerar men inte sportdryck!? Hur som helst ska jag börja vänja magen vid vatten vid träning.

Lucia idag, det firade jag med lussebulle efter träningen och tända ljus. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0